25
اينجا ماله منه هرچي ميخوام ميگم پس ساكت باش خواستي بخون نخواستي سرخر و كج كن طرفه جهنم.

اگه بی گناهی برو تو دله آتیش خدا پشتته

ولی اگه نه............

بشین سرجات و اینقدر زرت پرت نکن

 

 

 

مخاطب خاص



نظرات شما عزیزان:

دلا
ساعت10:35---15 بهمن 1391
من یه مریضی ای دارم اینه که از وقتی که گفتی اکثر پست ها مخاطب خاص داره منم هر چی که اخرش نوشتی مخاطب خاص رو به خودم میگیرم!!!!!!!!! مثل این!!!!!!!!!!! اصن من تا حالا مخاطب پستی بودم ایا؟؟ یا باز متوهم شدم؟ ههههههههه راستی بیا وبم ببین در موردمون چی گفتن...
پاسخ:نکنه تو منی خو؟؟؟؟ههههههههههههههههه چرا تو وبت نظرات نیس اصلا نمیشه نظر گذاشت خوو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ برچسب:, نام....روانی شماره72 فرزاد |