54
اينجا ماله منه هرچي ميخوام ميگم پس ساكت باش خواستي بخون نخواستي سرخر و كج كن طرفه جهنم.

با اجازه دلا این مطلب از وب اون کپی کردم تا بقیتونم

بفهمین قضیه چیه باو کچلم کردین

خب برین تو وبایی که لینک کردم اسمشم دلارامه دیه مگه گشاد کردین باو؟

مطلبه زیر از وب جهنم من کپی برداری شده

 

 

ههههههههههههههه... این مخصوص فرزاده...

یکی با اسم یلدا اومده این کامنت رو برام گذاشته:

تو فکر کردی ما هم مثل خودت **خلیم؟؟؟ این وب کپی نیست ولی نویسنده ی دوتاش یکیه. ما میدونیم که تو همون فرزادی. از طرز فکر و طرز نوشتنت معلومه. دو تا وب داری. اینجا دختری و اونجا یه پسر به اسم فرزاد. بدبخت دو شخصیتی برو خودتو به روانپزشک نشون بده اوضاعت خیلی خرابه. تکلیف خودتو روشن کن بدبخت تو دختری یا پسر....

نگاه کن مملکت داره از هم میپاشه با وجود اینا .... تا دیروز باید ثابت میکردم هرزه نیستم و لاک پشت نیستم حالا باید بیام ثابت کنم فرزاد نیستم!!!!!!!!!!!!!

تا وکیلم نیاد حرف نمیزنم.

 



نظرات شما عزیزان:

دلا
ساعت0:11---16 بهمن 1391
ملت خل شدن والاپاسخ:مگه نبودن؟:دی

بهروز
ساعت0:07---16 بهمن 1391
یلدا راست میگه من بهش حق میدم تو یه وبلاگ نویس کثیفی که دوس داری بقیه رو گول بزنی
پاسخ:عزیزم شمایکی خفه کار کنی راحت تری و باید بگم به معنی خطیر کلمه سیکتیر باید پی ببری


یلدا
ساعت0:01---16 بهمن 1391
بالاخره دستت واسه همه رو میشه
پاسخ:باو اونایی که باید منو میشناسن تو لازم نی اظهار نظر کنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ برچسب:, نام....روانی شماره72 فرزاد |